2019. jún 23.

Húsnyárs Feri módra fűszeres burgonyával

írta: Petőcz Ferenc
Húsnyárs Feri módra fűszeres burgonyával

dsc02892.JPG

Nem volt érkezésünk olyan helyre menni, hogy a füstős konyhát gyakorljuk, így itthon a városi rengetegben kellett valami grilleset készíteni. Rögtönzés mellet nagyszerű étel kerekedett.

dsc02889.JPG

Egy mozsárban sót, borsot, nem erős chili pelyhet, koriandermagot összetörtem. Ezzel szórtam be a darabolt lapockát, később olívaolajjal is hempergettem. Daraoltam erős paprikát, koktél paradicsomot, hagymkat, füstölt kolbászt, grillsajtot.  Ezeket nyársra húztam. Közben a sütőt előmelegítettem 180 fokra.

dsc02890.JPG

A krumplihoz őrölt római köményt, kevéske oregánót, őrölt borsot, sót és őrölt koriender magot összekevertem, majd olívaolajjal elkevertem. (Új burgonyából készült). A krumplit a fűszeres alappal összekevertem és a hússal együtt lett készre sütve.

dsc02891.JPG

Házi cukkini és  dinnye savanyúval tálaltam.

Jó étvágyat!

Szólj hozzá

Magyar Nemzetek konyhája Húsok és halak