2021. feb 19.

Töltött csirkecomb párolt zöldséggel

írta: Petőcz Ferenc
Töltött csirkecomb párolt zöldséggel

6 adag, elkészítés egyszerű

img_0879.JPG

Gyermekkoromban Anyu készített rendszeresen töltött csirkét. A tölteléket szerettem, viszont a csirkemell ebben a formában nem jött be, azt én másként szeretem elkészíteni, így most csak a régi tölteléket, ízeket idéztem meg csirkecombot töltöttem vele a zöldség körettel kiadós ebéd lesz belőle.

6 db csirkecombot sóztam, borsoztam, kevés csirkefűszert is adtam hozzá. Félretettem 1 órát pihenni, hogy az ízeket fel tudja venni a hús. 

A töltelékhez beáztattam 4 db zsemlét tejbe, majd hagytam pihenni 20 percet, utána kinyomkodtam, hozzáadtam 1 nagy fej aprított vöröshagymát, 2 gerezd reszelt fokhagymát, ízlés szerint őrölt köményt, borsot, chilipelyhet., 1 csokor aprított petrezselymet, 1 tojást 1 ek zsírt és összekevertem, ezt töltöttem be a csirkecomb bőre alá.

img_0875.JPG

Sütőpapírral bélelt tepsire raktam és 1 óra alatt ropogósra sütöttem. 1 kg párolt zöldség készült mellé köretnek, azzal tálaltuk. Jó étvágyat!

Szólj hozzá

Magyar Nemzetek konyhája Húsok és halak