2021. aug 11.

Paradicsomos-labnitás csiga

írta: Petőcz Ferenc
Paradicsomos-labnitás csiga

t1_1.jpg

Megint az egyhangú szendvicsek ellen szavaztam, így találtam ki a most következő receptet amelyben az a jó, hogy  a benne lévő feltét szabadon variálható.

Hozzávalók tésztához:

  • 50 dkg liszt
  • 10 dkg vaj
  • 2,5 dkg élesztő
  • 2,5 dl langyos víz
  • 1 tk cukor
  • 2 tk só
  • 3 tojás sárgája

Az alapanyagokat jól eldolgozzuk, 1 óra alatt duplájára kelesztjük. A tésztát kinyújtjuk téglalap alakura és megkenjük a labnitás kencével:

  • 25 dkg labnita
  • 4 ek paradicsom sűrítmény
  • 1 ek pizzafűszer keverék

A megkent tésztára én vékonyra szelt gépsonka és serrano sonkát tettem, megszórtam vékony karikára vágott újhagymával, házi savanyított jalapenóval. Feltekertem és ujjnyi vastag csigágat vágtam. Ezek tetejét lekentem felvert tojással, megszórtam reszelt sajttal.

t2.jpg

210 fokra előmelegített sütőben (alsó-felső) sütés 25 perc alat készre sütőttem.

Jó étvágyat!

 

Szólj hozzá

Házi pékség Sós és édes szenvedélyek