2017. feb 05.

Spenótos csicseriborsóleves

írta: Petőcz Ferenc
Spenótos csicseriborsóleves

Elkészítés: 45 perc, könnyű

leves1.jpg

Hozzávalók: 1 póréhagyma, 4 gerezd fokhagyma, 2 sárgarépa,1 db 40 dkg-os csicseriborsó-konzerv, kb. 10 dkg. spenót, 1 kezeletlen citrom héja, só, bors, 1kk. őrölt római kömény, olaj.

Az olajat felforrósítjuk, beledobjuk a karikákra vágott póréhagymát, és kissé lepirítjuk. Amikor ez kész, belereszelem a fokhagymát. Amint illatozni kezd, hozzáadtam a felkockázott sárgarépát. Sóztam, borsoztam, hozzáadtam az őrölt római köményt, és felöntöttem 1,25 liter vízzel.

leves2.jpg

A lecsöpögtetett csicseriborsót, és a spenótot, valamint a reszelt citromhéját akkor adom hozzá, amikor a répa szinte teljesen megfőtt. Egyet forraltam rajta, majd kész is lett.

A receptet: Szabó András készítette

leves4.jpg

leves3.jpg

Szólj hozzá

Levesek Egészség vega és tészta