2019. jan 04.

Sajttal sonkával töltött hústekercs burgonyaágyon tejföllel öntve

írta: Petőcz Ferenc
Sajttal sonkával töltött hústekercs burgonyaágyon tejföllel öntve

Elkészítés: 1 óra 15 perc, könnyű

dsc02193.JPG

Egy egyszerű finomság, amely szintén sertéshúsból van, de mégis könnyed ízvilág az ünnepek után. Pontos arányokat nem írok, mert nem tudom mi mennyi volt, csak összeraktam.

A vásárolt karajból lett 7 szeletem lett, ezeket kikloffoltam. Sózta borsoztam,majd a szeletekre raktam egy szelet gépsonkát, 1 szelet sajtot és savanyú uborkát ( itt megjegyzem egészben jobb lett vola, így azt ajánlom). Majd a szeleteket összetekertem.

dsc02188.JPG

dsc02189.JPG

A húst zsíradékkal kinet jénai tálakba raktam, köré burgonyaszeleteket helyeztem, amelyet szntén sózta, borsoztam. kb 1 dl vízet alá öntöttem, hogy a burgonya meg is tudjon főni sütés közben. Erre húsos, krumplis rétegre tettem tojás, tejföl, só, bors keverékét öntetként, ebben fog mesülni.

dsc02191.JPG

200 fokra előmelegített sütőben kb 45 percet sütjük. Házi savanyúsággal tálaljuk. Jó étvgyat!

dsc02194.JPG

dsc02195.JPG

Szólj hozzá

Húsok és halak