2019. ápr 02.

Medvehagymás klasszikus levesbetét

írta: Petőcz Ferenc
Medvehagymás klasszikus levesbetét

dsc02435.JPG

Gyors leves volt a cél, de nem vol itthon bele való tészta, iszont medvehagyma rajongók vagyunk és az ilyenkor alap nálunk, hogy van. Ezt főztük ki.

5 db zsemlét beáztattam vízbe, majd jól kiyomkodtam. Hozzá adtam 2 egész tojást, sót, kevés őrölt borsot, egy kisebb csokor medvehagymát aprítva és annyi lisztet, amennyivel egy a galskától kicsit sűrűbb álladú tésztát kaptam.

dsc02428.JPG

Hogy teltebb legyen, 3-4 dkg házi szalonnát is  apróra felkockáztam, kicsit  lepirítottam és hozzátettem az egészhez. Ugye, a képen látható, hogy ronda, de nagyon finom kategória eddig.

Folapckba adagoltam, feltekertem, összekötöttem a végeit.

dsc02427.JPG

Forrásba lvő vízbe tettem, majd lassú tűzőn 20 percet főztem. Utána kivettem, hagytam kihűlni és felszeletelve a leveshez adtam.

dsc02434.JPG

Jó étvágyat!

Szólj hozzá

Levesek Sós és édes szenvedélyek