2017. aug 29.

Sárga gévagomba pástétom

írta: Petőcz Ferenc
Sárga gévagomba pástétom

Elkészítés: 1 óra, könnyű

dsc09010.JPG

Tegnap szerencsém volt, persze az eső is kellett hozzá a hétvégén, de sárga gévagombába akadtam. Mostanában többször is, így azon gondolkodtam, most mi készüljön belőle. Aztán rájöttem, hogy mostanában sorozatban kezdtünk a blogon különböző szendvicsbetéteket keverünk. Így született ez a pástétom is, amely hidegen, vagy éppen melegszendvicsben kitűnő betét, feltét. Egy baj van van vele, hogy hamar el kell fogyasztani, de hamar elillan, ha elkészül, így nincs végül még sincs baj.

geva.jpg

50 dkg lapockát ledarálunk 50 dkg gévagombával és 1 fej vöröshagymával, 3 gerezd fokhagymával. Hozzáadunk 2-3 szál friss lestyánt és egy kevés friss tárkonyt, 2 ek mustárt, 2 tojást, sót és borsot.

dsc09007.JPG

Az egészet összedolgozzuk, szilikon kenyérformába vagy valamilyen sütőformába tesszük. Én előbbit választottam.

dsc09008.JPG

Sütőben 160 fokon hőlégkeverésen 40 percet sütjük, majd miután kihűlt a formából kivesszük és szendvicsbe töltjük.

Jó étvágyat!

dsc09009.JPG

Szólj hozzá

Szabadban láttuk főztük