2018. már 17.

Medvehagymás-csalános pestó

írta: Petőcz Ferenc
Medvehagymás-csalános pestó

Elkészítés: 10 perc, könnyű

dsc00112.JPG

Még el sem indult a szezon, mégis hozzá jutottam. Piacoltam és természetesen vettem is. Mivel volt friss csalánunk egy kicsit bolondítottam vele. A házi termékek mindig jobbak, kettő tésztára való lesz ebből a adagból. Akkor lássuk is.

dsc00105.JPG

dsc00106.JPG

A nagyobb csokor csalánt jól megmosunk, hozzáadunk 1 kis csokor medvehagymát, házi érlelt kemény sajtot, pekorino olasz sajtot, kb összesen a kettőből 5 dkg-t.

dsc00107.JPG

 

Adtam hozzá rukkolát, bébi spenótot. Ehhez került 2 gerezd fokhagyma, 1 dl olívaolaj, 5-5 dkg pirított mogyoró és fenyőmag.

dsc00108.JPG

dsc00109.JPG

Az egészet turmixolom, majd üvegbe töltöm a tetejére olívaolajat öntök, így légmentesen záródik. Hűtőben eláll, tészta ételekhez remek. Jó étvágyat

 

 dsc00110.JPG

Szólj hozzá

Szabadban láttuk főztük Egészség vega és tészta