2018. okt 09.

Kevert bögrés almás sütemény

írta: Petőcz Szabó András
Kevert bögrés almás sütemény

dsc01758.JPG

Szeretem az olyan édességeket, amiket nem kell pontosan kiméricskélni, gyorsan elkészül és nem kell sokat mosogatni utána. Ennek a receptnek a legnagyobb előnye hogy boltba se kell menni, szinte minden háztartásban megtalálhatóak a hozzávalói. A receptet évekkel ezelőtt unokanővéremtől kaptam, és azóta sokszor elkészítettem. Most az ő receptjét teszem közkinccsé. A bögre 2dl-es amit használtam a mérésekhez.

dsc01752.JPG

Hozzávalók: 5 tojás, 1 bögre cukor, 2 ek. fahéj, 1 kk. szódabikarbóna, fél bögre olaj, 1,5 bögre liszt, 4 nagyobb alma, maréknyi vágott dió.

dsc01753.JPG

Elkészítés: A sütőt előmelegítem 160 fokra. Egy kisebb tepsit kikenek, lisztezek. A tészta hozzávalóit a liszt kivételével jól összekeverem egy kézi habverővel egy tálban. Beleszórom a lisztet és egyneművé keverem, hozzáadom a hámozott, magozott és felkockázott almát. Beleöntöm az előkészített tepsibe, vágott dióval megszórom a tészta tetejét. Az előmelegített sütőben tűpróbáig sütöm.

dsc01754.JPG

 

Szólj hozzá