2019. jan 09.

Citromos-tárkonyos burgonyafőzelék

írta: Petőcz Ferenc
Citromos-tárkonyos burgonyafőzelék

dsc02223.JPG

Gondolom sokan vagyunk, akik elteltünk az ünnepi lakomák ízeivel a nehezebb ételekkel. Ideje könnyebben étkezni de mégis valami újat enni. Ez most sikerült szerintem ezzel a főzelékkel.

Felpucolás után 1,25 kg krumpliból készült. Ezt felkockáztam és hozzá daraboltam 7 ág szárzellert is. Egy lábasba helyeztem, sóztam, borsoztam és felöntöttem annyi vízzel, amennyi éppen ellepi. Puhára főztem az alapanyagokat. Ezt követően a főzelék alaplé felét egy mixerbe öntöttem át, hozzáadtam a főtt krumpli negyedét, 3 dl tejfölt, 1 citrom levét 2 ek tárkonyecetet, 1 ek szárított tárkonyt és összeturmixoltam. Ezzel a mixxel sűrítettem  a főzelékem és újra forraltam, majd fasírttal tálaltam. 

Jó étvágyat!

Szólj hozzá

Egészség vega és tészta