2020. ápr 28.

Rántottás-zöldséges tekercs kukoricás barna rizzsel

írta: Petőcz Ferenc
Rántottás-zöldséges tekercs kukoricás barna rizzsel

4 adag, könnyű, elkészítés 1 óra

tekercs1.jpg

Egyszerű, gyors és mégis meglepően finom fogás, mellette egészséges és a cukorbetegek is fogyaszthatják a barna rizs miatt, mert kevésbé emeli a glikémiás indexet. 

tekercs4.jpg

4 szelet karajt kiklopfolunk, sózzuk, ízlés szerint fűszerezzük. Erre kerül fürj tojásból készül rántotta, nekem szeletenként 7 fürj tojás kellett, egészséges, vitamindús a fürj tojása. Erre raktam kaliforniai paprikát, medvehagymát, cékla szeletet és sóztam.

tekercs2.jpg

A szeleteket feltekertem, olajjal vékonyan kikent tálba tettem a tekercseket, majd sütöttem.

tekercs3.jpg

A kukoricás rizshez 28 dkg barna rizst összepároltam morzsolt fagyasztott kukoricával. A rizses körettel, házi savanyúsággal tálaltam a szeleteket.

Jó étvágyat!

Szólj hozzá

Húsok és halak Egészség vega és tészta