2017. feb 02.

Bemutatkozunk

írta: Petőcz Ferenc
Bemutatkozunk

Szabó András, Petőcz Ferenc

mi1.jpg

Szabó András vagyok 14 éves korom óta főzőm. Részletesen a napokban bemutatkozom.

andras1.jpg

andras3.jpgdsc05808.JPG

Petőcz Ferenc vagyok, 1974-ben láttam napvilágot. Viszonylag korán kényszerültem arra, hogy megtanuljak főzni. A jó ételek iránti szenvedélyem a kezdetektől fogva meg van, a mai időkre talán erősebb is ez, ugyanakkor fontosnak tartom a házias ízeket is, így valamilyen formában mindig bekerülnek a receptjeim közé. Nem csak főzni, enni is szeretek, így folyamatosan küzdőm a mérleggel, mert rosszul még. Persze vannak segédeszközeim, nem kell rosszra gondolni, van kerékpárom és jó időben nincs annyi idő, amennyit tekerni tudnék. Tollaslabda is szükséges a nyári aktivitáshoz és a futás egy nagy szerelem lett. Andrással a főzés mellett közös szenvedély a futás is, futottunk már maratont, de elmondhatjuk, hogy amatőr félmaratonisták vagyunk, hiszen ez a kedvenc távunk és már végtelenszer futottuk. Az oldallal remélem sikerül majd sok-sok jó ötletet, konyhai praktikát mutatnom, átadnom és a kommentekből pedig tanulni az olvasóinktól. Én szeretem a mediterrán, arab, és egzotikus ételeket.

en1.jpg

en.jpgmi.jpgdsc05657.JPG

Szólj hozzá