2017. jún 13.

Kapros sörtésztában sült tök rozmaringos rizzsel

írta: Petőcz Szabó András
Kapros sörtésztában sült tök rozmaringos rizzsel

2017_0613_108.JPGEzt a receptet az szülte, hogy Görögországban vagyunk, és a helyi ízeken kívül a hazairól se szoktunk elfeledkezni itt tartózkodásunk ideje alatt. Eredetileg tökfőzeléknek vásároltuk az alapanyagokat, csak az apartmanban vettük észre, hogy nincs reszelőnk... Bármilyen más zöldséggel nyugodtan helyettesíthető, akár egyszerre többfélét is használhatunk. Nincs mérlegünk, mérőpoharunk, így minden szemmértékre került bele, ezért konkrét adatokkal nem szolgálhatunk.

2017_0613_103.JPG

Hozzávalók:

3 közepes méretű tök, sör, liszt, tojás, fél csokor kapor (itt hatalmas kaporcsomagot kapni, így ehhez mérten adagoltam), só, bors, rizs, egy kis ág rozmaring

Elkészítés:

A sörből, lisztből, tojásból palacsinta sűrűségű masszát kavartam ki, ekkor adtam hozzá a friss aprított kaprot. A tököt egyforma, kb. centi vastag karikákra szeltem. Forró olajban kisütöttem a szokott módon, közben elkészítettem a rizst is, amibe rozmaringágat raktam.Majonézzel, mustárral tálaltam.

2017_0613_105.JPG2017_0613_106.JPG2017_0613_107.JPG

Szólj hozzá

Egészség vega és tészta