2018. jún 01.

Házi vastag spagetti paradicsomos pestóval (3 adag)

írta: Petőcz Ferenc
Házi vastag spagetti paradicsomos pestóval (3 adag)

dsc00308.JPG

Évekkel ezelőtt kaptam egy remek tésztakészítőt, ennek ellenére ritkán került asztalra, pedig spagettiből, makaróniból és metéltekből többféle is gyártható vele. Most ez főtt ki.

22 dkg BL 55 lisztet és 8 dkg durum tésztalisztet egy mk sóval, 2 tojással és 5 ek vízzel elkevertem. összegyúrtam, majd egy zacskóban 30 percig a hűtőben pihentettem.

dsc00306.JPG

Majd a vastag lyukú spagettikészítőn áttekertem és kész volt a tészta, amelyet kifőztem és bolti paradicsomos pestóval összekevertem, majd 3 féle sajttal szórtam.

dsc00307.JPG

Azt már tudom, készítünk majd házi paradicsomos pestót és majd megkapjátok a receptet, addig s fogyasszátok egészségetekre. Jó étvágyat

Szólj hozzá

Olasz Nemzetek konyhája Egészség vega és tészta