2017. aug 03.

Paradicsomos káposzta lecsókolbásszal

írta: Petőcz Ferenc
Paradicsomos káposzta lecsókolbásszal

Elkészítés: 45 perc, könnyű

dsc08804.JPG

Miközben a nagy melegben készül a kovászolt káposzta, maradt káposztánk közel 1,5 kg. Így valamit csinálni kellett, mert enni kell. Könnyűt, gyorsat szerettünk volna, ezért jött az ötlet, mert rájöttünk, legalább 10 éve nem ettünk paradicsomos káposztát, ajánlom hétvégére nektek.

Egy adag: 470 kcal, fehérje: 22 gramm,szénhidrát: 26 gramm, zsír: 30 gramm

dsc08801.JPG

A káposztát mi aprítógéppel gyalultuk. Ez volt ám a karácsonyi ajándék és hozzám nőtt a gép. Lábasba tettem a hagymát is hozzá aprítottam a géppel 2 fej vöröshagymát. Sóztam, pici borsot adtam hozzá és köménymagot, majd 2 szárzellert az erkélyről és 1 ág borsikafüvet puffadás ellen. Ehhez került 3 konzerv hámozott paradicsom pürésítve, ha van otthon igazi házi sűrű paradicsomlé, akkor abból 1,2 liter kell ehhez a mennyiséghez. De így is finom lett és alá öntöttem vizet is. Fel tettem főni.

dsc08803.JPG

dsc08802.JPG

Amikor a káposzta megfőtt hozzáadunk ízlés szerint cukrot, mi 4 evőkanállal tettük. Ezt követően kevés olajon 4 ek liszttel és 1 csapott tk pirospaprikával készült rántással készre főzzük. Sült lecsókolbásszal tálaltam, mert ez volt itthon. Fasírttal az igazi.

Jó étvágyat.

Szólj hozzá

Egészség vega és tészta